Garantie en klachten

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht er toch iets mis zijn gegaan, dan spijt dat ons. We lossen je klacht zo snel en zo goed mogelijk op. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan wat je er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie, die overigens niets afdoet aan de wettelijke garantie.

Defecten aan een artikel

Je baalt natuurlijk als je product kapot gaat. Daarom geldt een garantie van twee jaar. Voor elektronische artikelen gelden afwijkende garanties. De afhandeling van defecten loopt altijd via Coolairco, ook als je het artikel in de webshop hebt gekocht. Onze medewerkers helpen je snel verder met een oplossing.

Twijfel je of het defect onder de garantie valt? Neem dan contact op met ons op!

Klachten

Ben je ontevreden over onze producten of service? Of heb je andere opmerkingen? Stuur ons dan een e-mail. Binnen 5 werkdagen ontvang je een inhoudelijke reactie. Of bel van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur naar tel. 010-3021222 (lokaal tarief). Telefonisch krijgt u uiteraard meteen een inhoudelijke reactie.